Thursday, January 21, 2010

Impresii despre ziua mea

De ziua mea am petrecut la o milonga, putin diferita... De data asta, fiind in acelasi timp si anul nou, a fost mai putin tango decat as fi dorit insa m-am simtit foarte bine... si am fost sarbatorit conform traditiei tanguero de aici, s-a pus muzica de tango si am dansat rand pe rand cu diferite partenere. Pentru prima data cand sunt eu cel care este dansat, m-am simtit absolut minunat si mai mult, m-a surprins ca am simtit cum se pastra energia din dans de la o partenera la alta... Ma intreb daca asa au simtit si alti tangueros la aniversarile lor.

Dansul acesta s-a incheiat cu o hora... Si in timpul ei a aparut o noua zicala 'Un, doi, trei... Boleo!'.

1 comment:

Shalimar said...

Iti pot spune ca la milonga de ziua mea am avut si eu un sentiment asemanator, probabil ca si de aceea a fost una dintre cele mai reusite aniversari de pana acum;)).